Alla inlägg den 8 december 2009

Av åsa eriksson - 8 december 2009 22:48

Hanna i famnen,men ser husse inte lite sliten ut?  

Av åsa eriksson - 8 december 2009 22:42

Nya bilder från Norge

Kalle har det mysigt!  

Av åsa eriksson - 8 december 2009 10:03

Tiden bara rusar iväg,imorgon skall jag ut på fest..det var längesedan.Vi är ett gäng mogna damer som träffades i 20 årsåldern och som håller ihop ännu.

Vi försöker träffas en gång i månaden och till jul har vi julklappar och julmat.

 

För min egen del har jag inte träffat mina vänner så ofta på grund av min sjukdom.

 

Men det skall bli ändring på det.

Ser fram emot träffen och hoppas att julstämningen innfinner sig.

 

Lite hundsnack på bloggen kan jag inte hoppa över.

Skall försöka ställa upp vår Cash så vi ser vilka fördelar och nackdelar den lilla krabaten har,ja då pratar jag rent extriört.

 

Alla verkar få bra fronter och frambensvinklar,bra ryggar,men ännu så länge lite olika bakbensvinklar,bra halsansättning bra halsar ,bra huvud.

Öronen skall bli spännande att se längre fram,

Men som sagt dom ändrar sig hela tiden ,men oftast brukar man kunna bilda sig en uppfattning om hur de kommer att se ut som vuxna.

 

Sedan tror jag att hanarna kommer att bli något mindre än ÖL-kullen och tikarna något större.

Detta är tillsvidare bara spekulationer.

 

Det skall bli spännande att se om det blir som jag tror..

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards