Alla inlägg den 22 februari 2010

Av åsa eriksson - 22 februari 2010 14:12

I morse visade termometern -26 ,visserligen sol i dag ,men dagsmejan får vi nog vänta  på..

 

Mitt på dagen är det nu -15

 

Hundarna går varandra på nerverna ,liksom vi ..Dessutom har vi en höglöpande tik..

 

Nu har jag tagit steget ut igen..och har nu snart möblerat om hela huset..det är bara det fasta köksskåpen som fortfarande står där de alltid har varit

 

Nu är tristessen nära..skall ha mina väninnor här på mat tror att det var den 24 skall ringa och kolla.

 

 

Måste säga att lite desperat blir jag när man inte kommer någon vart..vare sig det heter promenader eller att man tar bilen in till stan..vi gör inget av detta just nu..

 

Kanske skall jag säga åt Leif min käre make att snofsa till sig i kostym vid middagsbordet..själv får jag väl leta lite i den stora garderoben ..kanske den lilla svarta..

Det heter ju att man skall sätta guldkant på tillvaron..

 

Vad blir det för mat..vet inte,skall det passa ihop med klädseln får det bli hämtmat!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards