Alla inlägg den 23 april 2010

Av åsa eriksson - 23 april 2010 09:28

Höjer ribban och slänger på texten lite större...

Tittar på DJ kullen när dom nu r nästan 7 månader..

 

Typlika är dom och det som är slående lika är deras otroligt långa halsar om dom skall växa i dom halsarna kommer dom inte att bli små.....men jag tycker mig se att dom blir eleganta..bara det är ju åt rätt håll..

 

Några har bra öron en del mindre bra..men det är förstås för tidigt att yttra sig med säkerhet..öronen kan ändra sig mycket har jag lärt mig..

 

ryggarna är långa eller relativt långa ..dom växer ju i etapper än så även det är svårt att sia om..ena gången växer dom på längden ..nästa på höjden..men det är nog klart att några ärver pappas moderata kropp några

mammas långa.....

 

vinklarna överträffade mina förväntningar..liksom bröstdjupen..huvudena är mycket vackra och rastypiska..det hade jag nog förväntat mig eftersom bägge föräldrarna har det.....känner mig tillfreds när jag ser resultatet idag..tempramentet är bra vet jag ..men kommer även där att utvärdera skillnader..vad det gäller snabbheten vet jag inget ännu..vet bara att dom har bra förutsättningar..sedan är det ju mycket upp till ägarna..när det gäller själva tävlandet..

men vi vill passa på att önska alla valpköparna lycka till i framtiden..!!

 

På valpträffen den 24.5 hoppas jag få gå igenom hundarna och det skall bli intressant..

 

Skall nu ut i solen.bäst att passa på..

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards