Alla inlägg den 11 maj 2010

Av åsa eriksson - 11 maj 2010 09:06

Många tappade nog hakan..när dom fick se Cashen på bild för ett tag sedan..att det var en greyhound jag höll i var det nog inte många som såg..bara att han var stor.......

 

Detta kanske också kallas för hemmablind man ser vad man tror att det är..

 

Medge att det i alla fall rivit upp lite känslor om dagens whippet...eller!!

 

Jag brukar ju inte göra saker utan underton..kanske detta var en sån dag.vet inte ..det hela började nog med att ha lite skoj..

 

 

Snart valpträff den 24.5 träffas vi i VHS  banans klubbhus......................

 

Skall bli så spännande för oss som uppfödare och jag hoppas att valpköparna kommer att uppskatta att de får träffas och prata hund...

 

Välkomna alla!

 

kl 10.00 -16.00 beräknar vi att vi kommer att vara på plats..............Fika och grillat kommer att bjudas på under dagen...samt att vi kommer att köra lite släphare  på vår bana..lite ringträning om så önskas..............

 

Sedan vill jag slå ett slag för vår Temadag under SM veckan..tänk gärna igenom vad ni vill skall diskuteras.. eller frågor..gäller ju enbart rasstandarden..hoppas på en kunnig gäst som vi kan stötta oss på...

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards