Alla inlägg den 6 juni 2011

Av åsa eriksson - 6 juni 2011 19:24

Här kommer lite blandade bilder från olika aktiviteter:

    Emmalines DJ Lingonräser när han är på agility..

  DJ Lingonräser vinner hanarnas A-final  WR i Asarum..även han tog sin första licens..

  Lilla Emmalines DJ Kristina Kanel i mitten tar sin första licens och går till A-final..tror att de övriga är Challenger..Black Panter ..MR Sunsapote

Håkan Persson står för bilden..

 

 

Emmalines DJ Juliettan vinner Cert och blir 3;a på LC i Söderhamn

 Emmalines DJ Juliettan på utställning 1.placerad med Exellent   

   Emmalines DJ Juliettan från sin debut på rundbana ..vitt täcke!

 

 

Av åsa eriksson - 6 juni 2011 18:58

Vilken dag..solen bara öser ned..och brännan bara ökar!!

Hundarna sover så dom snarkar efter en arbetsdag på banan...det gör dom gott att få arbeta ut sin energi!

 

Nu behöver man inte vara avundsjuk på  människorna som åker söderöver..vi har det minst lika bra..och billigare!

 

Förresten låten JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK..JAG ÄR sÅ AVUNDSJUK..med Nanne Grönvall ligger i bakhuvudet på mig ..varför vet jag inte..jo kanske ..den är ju bra!!

 

Ha en bra försättning på dagen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards