Alla inlägg den 30 juni 2011

Av åsa eriksson - 30 juni 2011 09:36

våra snyggsnabba whippetar skall ut för att leka lite grann i trädgården innan det blir alldeles för varmt idag..själv skall vi så småningom ut och cykla ca 6 km i dagsläget ..till vår idrottsplats ..som vi nu gör dagligen med våra barnbarn..där springer vi lite kortlopp  sedan ett varv ...mormor springer endast kortlopp...men hoppas  att även jag kan fullfölja varvet så småningom...träningsfreak på alla områden..morfar sitter för att ta tid..det är viktigt..min kropp känns som den står helt stilla..svårt att förflytta den..men det går bättre och bättre och ungarna kan inte ha bättre utgångsläge ..dom får vinna hela tiden..

på helgerna kommer vi att köra fotbollsmatch..tre mot tre..

ungarna måste ha stimulans även de..inom familjen..


Barnbarnen tycker detta är roligt..även jag uppskattar att ha någon att träna tillsammans med..efter min sjukdom har kroppen lagt sig i träda och jag känner att detta är vad den behöver..

+ i kanten för att vi har roligt tillsammans!


sköna sommar ..den kan få vara hur länge som helst!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards