Alla inlägg den 25 juli 2011

Av åsa eriksson - 25 juli 2011 12:44

I dag är det min tur att bli firad..fyller år som sagt..hur mycket ..har jag totalt glömt bort..

här är lite bilder från förmiddagen..våra bästa vänner Ingvar och Marianne ..och våra barnbarn Maja, Emma!

 

       

 

Av åsa eriksson - 25 juli 2011 08:27

Länka gärna till Elin Rose..under sloughi  på min blogg..jättefina bilder från SM ..

öppningscermonin samt alla whippetlopp..

 

det är så otroligt att så många har så bra kameror och är så duktiga på att ta bilder!!

 

Här kommer lottningen till cuperna den 26.7 med finaler för de tre första i varje lopp..

Finalerna går den 29.7

 

Canilab för de högst klassade  över medel distans  550 m

första semin

1.    Miss Ching Ting A Ling

2     DJ Kalle Kula

3    Viggen

6    Unikum

 

där tror jag 1:an 2:an 6:an går vidare

 

andra semin

1    Mr Challinger

2    Marrachino

3    Espresso

6    Mocca Mousse

1-2-6  går vidare om man bara tittar på tiderna

 

Canilab  kort 320m

 

1     Utah Kid

2     Mr Sunsapote

3     Moon Quake Shake

4     Umberto 

 

mycket jämnt lopp  ..vilka som helst kan gå vidare..spår samt start är avgörande..Umberto har fått sämsta utgångsläget..

 

andra semin

1    DJ Juliettan

2   Grimar

3   DS Leffe Blond

5   Dong

6   Paánga

 

vanligtvis hade jag satsat på DS Leffe Blond som vinnare ..har stått skadad...

kan bli vilken som helst som går vidare..Paánga får det svårt på utsidan om Dong.

DJ Juliettan har förmågan att dra till sig bra hundar!

 

 

Synd att inte vara på plats med tre Emmalines hundar i loppen.............

den som jag tror mest på är DJ Kalle Kula..har inte gått mer an en tävling..då på Västerås..gick då på finfina tiden 34.75..han kan t.om överraska med bästa tiden över 550m ..gissel med starter som sin bror Black Jack..

vill det sig väldigt bra så får brorsan DJ Vargtass något att bita i ..då rent tidsmässigt..och då menar jag endast bröderna emmelan!

 

LYCKA TILL EMMALINES ÄVEN DENNA GÅNG..skulle ha varit kanon att få se även DJ Juliettan på plats...

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards