Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Väntan

Av åsa eriksson - 9 november 2011 11:24

på operationen gör sig påmind i form av rastlöshet....var på kontroll igår ...mammografi en olustig historia i sig,men som jag idag upplever ännu olustigare.

 

Gårdagens upplevelse var delade känslor...pratade med sköterskan att skynda på svaret eftersom det ligger som grund för kommande äventyr..

Antecknar det, svarade hon glatt.

bilderna togs

sköterskan tänkte till och uttryckte sig lite märkligt..tilläggas bör att man blir nojjig..

Åsa jag ringer dig på fredag..det är ju onödigt att du planerar ifall det inte blir något av det hela....

Fint sa jag,men när jag väl var ute därifrån..så började tankarna snurra..vad menade hon!!!!!!!!!!!!!

 

Ja ,nu får jag helt sonika lugna ner mina nerver och tänka klart..tills på fredag..det är som det är inget man kan påverka!

 

Annars är det som vanligt..sol och underbart väder..skall kila över till Sofi med familj..det jobbas en hel del..Ja,då inte av husets invånare utan av andra mer kunniga..numera görs framsidan om till parkering ..blir hur snyggt som helst..trädgård har dom så det räcker ändå .

Nytt  svart tegeltak finns på plats och i vinter blir det badrummets tur.

 

Hundarna är nästan lite för pigga ,allrahelst En Stor Stark(Jackson) han hade nog formtoppats på tok för sent...han är som en unghund som aldrig får nog...t.om Black Jack(Cashen)är lugnare...

 

  sätter in en liten skämtare om min man den store Vikingen.........han har inte bara sysslat med hundkapp i sina dar!.

 

 

 

 

 

 

 
 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

9 november 2011 12:29

Sänder varma kramar till er alla i Ramnäs!
Här har solen sorligt nog försvunnit efter en solig fm.
Vi höres snart igen :-)
/Kram kram

http://www.steelsuccess.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards