Alla inlägg den 5 april 2012

Av åsa eriksson - 5 april 2012 16:51

innan jag sätter in bilderna..vill jag be om ursäkt på Leffes vägnar..han kapade huvudet på Annelie på varje bild!

Vet inte om han var så inställd på att ta hundbilder ..det brukar ju vara det viktigaste..men denna gång hade jag nog önskat mig en helfigur av matte också..

vi fikade /käkade lite Janssons och det är väldigt roligt när valpköpare/vänner tittar förbi..Anneli fortsatte sin rutt förbi far/till mor!

 

Ser fram mot tilltänkt parning av Juliettan..hane finns redan hemma..nära och bra..

      efter mötet med Annelis hundar bestämdes att Breezan skulle tas upp lite i vikt...

hon ser idag ut att vara i perfekt kappkondition..jag vill gärna ha lite/lite extra så här i början och allrahelst på en unghund.men Breezan är matglad så detta är nog bara en extra bonus för henne...

 

Skärtorsdagen är snart ett minne blott..barnbarnen var här och gav oss en extra Påsk-kram innan de åkte till pappa!

kommer hem på söndag/Påskdagen...och på Annandagen bjuder de morfar på MC Donald..han blir 70 år och visst låter det bra med att man blir barn på nytt och får fira på MC Donald...Heders på er Maja och Emma!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards