Alla inlägg den 12 juni 2012

Av åsa eriksson - 12 juni 2012 20:35

allt kan hända ..

så även denna gång

I Svenskt  Whippetderby finns vår debutanttjej Probaxon Breeze med..

Vann storartat sitt semi på fin tid 21.16 och tredje bästa tiden.........

 

Emmalines DJ Vargtass vann sin semi på dagens bästa tid 20.83

Emmalines JJ Sahlin tog sig till Final på tiden 21.39

 

ut åkte Emmalines DS Leffe Blond/DJ Black jack som fick det trångt....

 

Breezan fick sin drömstart....

Av åsa eriksson - 12 juni 2012 13:52

4 lopp totalt på Åkers Kanal..

whippetloppen efter varandra och Leffe ensam...

 

5 boxar för Breezan/Black Jack..alla fyra Emmalines hundarna i samma semi...

ja ,visst kan man kalla detta för en tillfällighet som få..

 

själv ligger jag till sängs och tar det lilla lugna...inget bra utgångsläge det heller..men allt kan hända och vända!

min kropp har för tillfället tagit en liten paus..och går på lågvarv..det kändes otroligt skönt att i detta skede få en skämtsam komplimang/nej,nu måste det ha blivit något fel på datorn..hördes sköterskans röst..OK..tänkte jag)det står 1944 och det kan inte stämma..vi skrattade gott båda två och jag fick lite kraft att fortsätta...hon tillade med mjuk röst ..livet måste ha varit snällt mot dig...ja det har det nog varit ..när jag tänker efter..och det måste man ibland!

 

Önskar Leffe Lycka Till och hoppas att han klarar biffen som Maja brukar säga..

Barnbarnen har haft skolavslutning..och är nöjda och belåtna..vi hoppas sommarlovet blir underbart....

 

Nu skall jag försöka mig på att äta något så att man i lugn och ro kan hålla tummarna för Emmalines gänget  och naturligtvis för Probaxon Breeze..hoppas starten sitter som smäck!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards