Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av åsa eriksson - 6 augusti 2012 10:11

och intresset för kapplöpning dalar..inte helt medvetet..pratade om veckans träningar..Breezan/Cashen..Leffe såg lite oförstående ut när jag nämnde dagens schema..

Breezans ok..men Cashen skall ju tävla imorgon..vadå tävla sa jag..det är ju inte förrän på lördag..lite chockad är jag nog över mitt eget oangagemang..inte alls likt mig..


Alltså vi tävlar i morgon i Borås..EM..hur kan man glömma det/eller ta fel..Nej,nu får jag rycka upp mig ordentligt om detta skall sluta någorlunda bra!

Har tittar på rankingen

över 550m..

svenska/Danska/tjeckiska whippar anmälda..trodde i mitt stilla sinne att vi skulle slippa de tjeckiska hundarna ..när det blev 550 m,men si det fick vi inte..

Vet att de tjeckiska hundarna är kända för sina otroligt snabba race över kort distans

kan bli en rysare att se hur de svenska hundarna klarar att hänga med på 300..sedan hur de tjeckiska hänger med över medeldistans..öppet för överraskningar även denna gång.....vi kan bli utklassade..eller tvärtom..eller inget av mina funderingar..


Nu till verkligheten..det är som sagt DJ Black Jack som tävlar i EM..Breezan är för ung ännu..vi tar det lilla lugna med henne..

DS En Stor Stark börjar likna sig själv igen..på alla sätt..men även där tar vi det lugnt..har fått klartecken att han om några veckor kan starta upp igen på träningar/tävlingar..men det känns även rätt att han mår så bra..och bara får vara..vi får se!


skall nu med andra ord..rycka upp mig och förmodlingen hänga med till Borås imorgon..

Lottningen kommer förmodlingen under dagen..


Dagens fundering/när jag läser igenom mitt inlägg så hittar jag två förmodligen..inget bra..har alltså inte lyckats rycka upp mig tillräckligt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards