Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av åsa eriksson - 25 oktober 2012 10:26

länge sen..

ja,det blir alltmer sällan som jag skriver,det beror mest på att det inte händer så mycket ..samt att jag inte längre angagerar mig i vad andra tycker och tänker..en skön känsla av lugn och ro--men som ibland kan bli lite långtråkigt!


Energin skall man spara på..och helst till något positivt

Breezan går in i valpveckan..och därmed börjar nog ett lite livligare liv härhemma om någon vecka..

stavarna står fortfarande och väntar på att få sällskap,måste bara fixa detta.


Skall så småningom börja sätta in hundarnas resultat för 2012 på respektive sidor..lite jobb eftersom jag inte haft någon kontinutet på det under säsongen,synd för målsättningen var ju att det skulle rulla på ..men bättre sent än aldrig!


Har inte många måsten på mig just nu..barnbarnen har mor hemma hela dagarna..men vi träffas nästan dagligen/eller på telefonen ...

lillasyster växer så det knakar och likaså Maja/Emma..Maja är kär för första gången..och det sätter ju sina spår..

nu gör livet utanför sig påmind så det är bara att sluta..


Ha en fin dag..och var glad att nå´n bryr sig!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards