Alla inlägg under april 2014

Av åsa eriksson - 7 april 2014 16:35

Äntligen dags att sätta sig ned vid symaskinen ,länge sen sist..Maja var på besök igår och sporrade mig/

ny mobil/nummer /skall ändra på bloggen..mycket att lära  in..

och visst nu kan jag ta bilder/filma/FB genom mobilen..lite mycket för en något äldre tant..men det ger sig!


I dag har det regnat och tränings-schemat kom av sig/ lite omkastningar i rullorna..

snart dags för årets träningsdebut på RB ..om det blir på hemmabana eller borta får vi se ..det lutar nog åt det senare/


icke hundliv då:

Väninnor som åker till Holland ,låter härligt och gubbarna hänger med..ännu bättre!

Kafferep hos gamla vänner/med mycket hembakt och Födelsedag  ..

på ingående: väninnor/träff/syjunta som blivit lunchträffar!

och jag själv då/mår alldeles förträffligt /likaså min käre man..


Gott folk ,ha en bra dag!










Av åsa eriksson - 6 april 2014 09:57

och faktiskt lite disigt..men 8+

lite allmän träning med hundarna står på schemat/


Eftersom vi ännu anammar kapplöpning som hobby/livsstil så gnor vi på.

är hundarna nöjda då.ja,det tror jag,de äter lever rullan/leker/tränar och viftar på svansen som hundar gör när de är tillfreds med livet..man kan ju alltid dra det till sin spets och fråga sig , om hur lyckliga egentligen dom är i förhållande till andras hundar..


Ja,visst kan man diskutera det ,men om sanningen skall fram så gör ju alla som dom vill bakom kulisserna ialla fall/inget är hugget i sten..


här hemma gör vi som vi vill,skönt ..inga bildbevis har vi idag för att visa HUR BRA vi har det ,men det får duga med ändå!


Tror nog att det kan bli sol idag också,och visst goda vänner ,kan det kännas skönt att vi är på väg mot sommaren..


Ha en fin söndag alla vänner!





Av åsa eriksson - 2 april 2014 16:50

sol med lite kyligare väder..men skönt i solhörnan!

Tävlingspremiären diskuteras /och den börjar runt första maj/har inte riktigt koll..

på vår egen VHS bana kan jag inte säga när det blir klart med träning/mer sand/och ännu mera sand..skall på..


tursamt så har vi vårt eget träningscamp..tills vidare..

ingen brådska..


vi är pigga hela bunten,och i morgon får jag besök av barnbarn/Leffe fixar plåt ,och fixar även montering /över vet.boden VHS..

så någon jobbardag för hans del blir nog inte denna helg..men man vet ju aldrig!

Ha en fortsatt fin dag mina vänner!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards