Direktlänk till inlägg 21 februari 2016

ett tag sedan

Av åsa eriksson - 21 februari 2016 15:16

  ja ingenting har liksom dragit mig till bloggen ..det som händer runt om i världen är upprörande..mina egna bekymmer/glädjeämnen har liksom suddats ut..men visst finns det saker som gör mig upprörd även på hemmafronten..då vill säga i whippetvärlden..

nu skall jag iallafall presentera några bilder från kennelns senaste nytillskott GH-kullen 10 månader

..idag presenteras vår egen GH-Jack in the Box..som är välkonstruerad så det förslår..

snabb är han också .så det får bli en till snyggsnabb i familjen


 

en vacker kille..med framförallt ett himla bra temperament ..men lite väl ambitiös inomhus/utomhus..det går för runt ..vi väntar på att få skola in skönheten på rundbanan..


53 cm över marken ..

och 16 kilo tung

skall försöka ta mig själv i kragen och presentera samtliga syskon ..men bara en åt gången..






 
 
Ingen bild

Uppfödare

6 april 2016 23:12

Varför inte skriva om saken?
Varför hymla?
Dom flesta insatta vet ju vad du syftar på och du brukar ju inte vara den som "bangar ut" när det gäller och just därför är jag faktiskt besviken på att du inte talar klarspråk i detta som faktiskt handlar om kapplinjernas framtid !!!

åsa eriksson

28 april 2016 14:31

kära uppfödare/ du behöver inte vara besviken på mig personligen/ framtiden avgörs inte av mig,utan förhoppningsvis av alla whippetuppfödarna ..samt de rasklubbar som värnar om rasen..önskar du en diskussion ta upp den med din klubb ..det är där den hör hemma...min besvikelse i mitt inlägg handlar inte om sakfrågan utan om min tro på andra har fått sig en rejäl törn..som du säkert redan vet,finns det människor till allt..,du behöver trots allt inte vara anonym..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards