Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Hannas besök

Av åsa eriksson - 10 september 2010 15:54

Nu har Anders och Lisa åkt..och dom hade mycket trevligt att prata om..bl.a att nu hade Hanna bara vanligt bandage..och om ca en vecka tas även det bort..det hade läkt alldeles förträffligt.. nu börjar rehabliteringen snart..måste beundra husse och matte med all den tid ..omsorg och energi dom lägger ned..inte då bara på Hanna utan på de övriga hundarna med..det känns också extra roligt att Tala visar framfötterna..eftersom jag har ett finger med i spelet ..både när det gäller Paanga och Tala...valpar var tingade efter Juliet ..men eftersom hon fick bara en valp fick jag uppdraget att leta fram en spännande kombination..efter samtal med kennel Moneysteps så var saken klar..Dan o Linda...Anders och Lisa köpte var sin tikvalp..och jag tror inte dom blev besvikna..............

 

Det är inte var dag man får sig en aha upplevelse när det gäller träning..men i dag fick vi det..

Dom har lärt sig mycket på kort tid..men ändå lyckats behålla sans och vett..

 

Där får hundarna ut maximalt av sin träning vill jag lova..ingen chansning där inte..

 

Måste säga att Hanna med H har haft turen att ha Juliet och Derek som föräldrar..och turen att ha Anders och Lisa som husse och matte..det kan bara bli bra..

 

Alla våra valpköpare vill jag tillägga gör sitt allra bästa för sina hundar..tack skall ni ha...lovorden till nybörjarna Anders och Lisa är just detta att dom just har börjat och jag vet att det är lätt att förivra sig i sin träning.....

 

Nu vill jag önska lycka till i helgen...

 

Annice o Torbjörn

Hasse o Susanne

Fredrik o Carina

Anders o Lisa

Dan o Linda

Bengt o Ann-Christine

med hundar

 

Vi håller tummarna!!!!!!

 

 

 

 

 
 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

10 september 2010 16:34

Tack snälla Åsa och Leif för underbara vovvar vi har hemma från er på Emmaline´s :-))
Och för era lyckönskningar,det värmer!!
Kramar från matte och husse till DS-Form, DS-Blåkulla och DS-Starkodder!
Vi önskar er en trevlig Helg!

http://www.steelsuccess.se

 
Åsa/leif

Åsa/leif

10 september 2010 17:05

Tack själva ....hoppas att det nu går riktigt riktigt bra för alla era hundar...

http://emmalines.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sofi

11 september 2010 14:06

Säger det igen... Hanna me H kunde INTE fått en bättre familj...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards