Alla inlägg den 25 januari 2011

Av åsa eriksson - 25 januari 2011 16:47

hakar på ett inlägg på whippetklubben

Ras

klicka på Ras

sedan på ordet här.....    på den aktuella sidan.............................................
....

 

jag har bara saxat några få utvalda meningar som jag tycker är intressant..

 

standarden frågar efter en hund som är byggd för SNABBHET och ARBETSFÖRMÅGA

 

och att alla former av överdrifter skall undvikas.....................

 

sammanfattning.

rasklubben skall värna om denna mångsidighet och  att inte rasen delas upp i skilda typer..

 

tycker att alla skall gå in och läsa hela RAS sidan.................

 

mycket intressant..

 

 




Av åsa eriksson - 25 januari 2011 12:32

i dag har det snöat lite..Breezan ..Cashen ...Jackson.. och de övriga hundarna lösa i trädgården..

 

Jackson springer inte mycket..

Jackie vill knappt gå ut..Poggy jättepigg..

 

i dag lite allmän översyn av hemmet..kanske måste det putsas lite varstans..men jag låter det var tills i slutet på veckan.....

 

Lite tankar även idag..

uppfödare ..inte lätt ..men enormt roligt om man ser ett bra resultat.....

för att nå denna framgång så tror jag på samarbete mellan uppfödarna ..inte konkurrens..

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards