Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Måndag med knorr på

Av åsa eriksson - 12 mars 2012 08:50

inte varumärket Knorr..visst det ger också en extra krydda i tillvaron/maten...nej ,hade tänkt mig något roligare..

som att fixa inför vårens sittningar...städa och sola på altanen..tänk att det är så dags..solen strålar in genom de skitiga fönstren...men det är INTE mitt jobb..det får faktiskt min högt ärade man åtgärda....men jag tror nog det vore en god ide......

dags också detta år att köpa nya sommardäck till bilen

ja ..både däcken och plånboken blir slitna med  besked....med allt kuskande runt Svea Rikes land.

Barnbarn på läxläsnig..har vi måndag-tisdag

onsdag tror jag att Maja och jag är mogna för att ta tag i muskeluppbyggnaden...det känns så nu i alla fall!

 

blir ett kort blogginlägg idag

ut och möt våren vetja!

.

 
 
Lisa

Lisa

12 mars 2012 09:16

Är på väg... ut... satt själv i morse och sa till Anders att nu är det dags för fönstertvätt. Men jag gör det själ, inhandlade sent i höstas en fönstertvätt från Kärcher som ska bli spännande att pröva! Tycker om maskiner... :)

Tror det blir en sjuhellsickes bra dag för muskeluppbyggnad, trädgårdsarbete, altan-göra etc ... så nu ger vi oss ut!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

åsa eriksson

12 mars 2012 15:34

..Lisa hoppas du haft det bra..inga fönster tvättade här..och ingen sjuhelsickesdag heller..men rätt givande ändå...........
tänkte höra med dig hur den nya maskinen Föstertvätt fungerade..och om det är någon ide att införskaffa en likadan..

hoppas på sol även i morgon!

 
Lisa

Lisa

12 mars 2012 19:34

Inga fönster tvättade här heller, men jag ska ge ett utlåtande så fort jag använt maskinen!
Skogspromenad, grillning och införskaffande av stängsel prioriterades...

Vi tror på sol i morgon med!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

åsa eriksson

12 mars 2012 21:02

Lisa det sistnämnda är prio ett..vi försöker en annan dag..fönstren finns ju kvar..men utan staket vet man inte hur det går med tamdjuren..både inom /utom gränserna..
ha de gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards