Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Lördag med blå/blå himmel

Av åsa eriksson - 23 mars 2013 09:15

och då naturligtvis solstund på solsidan..

härligt med allt längre  dagar och i almanackan på väg in mot vår/sommar...hujena mig så skönt det skall bli att ta sig sin   sin kavaj/kasta av sig båda skorna(spotta ut snusen behöver inte jag)....och dansa in i sommarens ljumma kvällar..denna sommar ska jag bara njuta av har jag bestämt/oj,om man ändå vore ung..!


Men,allt är ju inte förbi..

sol/sommar/värmen/vänner /familj/finns kvar..och som sagt kavajen /skorna kan man ju fortfarande ta av sig utan och skämmas..men jag tror att det får stanna där!



Det här med promenader är fortfarande ett problem för mig..inget jag älskar precis..

och jag tror inte att det blir bättre på ålderns höst/och det är ju då man behöver röra på sig..vilken öken som ungarna säger..


Imorgon besök av Anncie/Tobbe/med sina unghundar/nytillskotten,har lovat sol till Anncie..och det ser faktiskt ut som jag kan fixa det..

Saknar besök av Hasse/Susanne..men mycket har det varit för bägge parter..

hoppas vi kan ses snart..


Ha en fin Helg!











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards