Alla inlägg den 13 december 2010

Av åsa eriksson - 13 december 2010 13:59

Lucia den 13 december..........................................


........

 

just hemkomna från barnbarn och barn..det bjöds på Lussifika..Sofi som kan det där med bak hade fixat ihop en underbart god rulltårta med saffran i....

Maja stod för dukningen och serveringen....................

Emma och mormor med morfar var gäster.....................

 

Sofi knäppte kort tror att jag blev med denna gång..tror att ett var när jag petade näsan och ett när jag tittade bort..sådana kort blir bra när barnbarnen vill ha en uppdatering om sådär 20 år.

 

Funderar om jag skall låta Maja göra en makeover på mig och att de sedan får ta ett höjdarkort..så långt det nu går..men kanske lite bättre än tidigare.

 

Morfar gör sig bra på kort ..så där finns mycket att välja mellan....skulle själv vilja ha ett kort på oss tillsammans och gärna då med barnbarnen........

 

Bra väder bjuds det på idag ca 5- samt solsken..inte mycket att klaga på.

 

det som känns motigt idag är själva matlagningen ..trist och en aning tungjobbat..inte mycket att välja på..

Längtar efter räkor ..skulle vara gott med pasta  till...

Detta känns både lättlagat och riktigt smarrigt!

 

Blev trots allt några bra bilder....................................

 

      

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards