Alla inlägg den 16 november 2011

Av åsa eriksson - 16 november 2011 10:07

Här kommer nu att byggas upp respektive sidor för DJ-kullen...............  

Av åsa eriksson - 16 november 2011 09:20

Känslorna pratar jag då om...ibland så tänker jag överhuvudtaget inte på vad som komma skall....man skall inte måla f.. på väggen..det är ett som är sant!

 

Kan ju också konstatera att jag är ju inte ensam om min situation..många, många kvinnor drabbas..en vän och därtill en mycket speciell  vän till familjen drabbades av samma tråkiga besked bara en vecka tidigare ..idag går tanken speciellt till henne ..då hon idag skall få veta vad som kommer att ske och vilken behandlingsform som väntar..

 

Jag vill än en gång tacka för fina vänner som stöttar ..kan väl bara säga att jag tror att det är värre för anhöriga och vänner ..vi som drabbas blir starka ..för att vi helt enkelt måste..

 

Nu håller jag tummarna för vår vän ..och hoppas på en snäll och enkel behandlingsform..

min tur kommer och jag hoppas det räcker med att de tar bort mitt bröst...................skall väl ärligt säga att övriga behandlingsformer är tuffa..riktigt tuffa ..både för familj och för den drabbade...det som är värst är att man går från frisk till utmattning..just på grund av dessa cellgifter ..både fysiskt och psykiskt..jag hoppas vid min gud att jag denna gång slipper ifrån detta..

 

För övrigt så  mår hundarna alldeles förträffligt och Leif har fortfarande det tufft för att motivera mig till promenader....men i dag åkte stavarna fram men jag tänker inte hålla några hundar utan helt enkelt bara motionera mig själv..hoppas på att Sofi slår följe ..Maja vårt barnbarn vet jag ställer upp på momangen om jag frågar...

Att gräva ned sig i bekymmer innan de riktigt har infunnigt sig är inte min melodi..

Än är ingen sjuk i kroppen och än finns hoppet om att allt kommer att flyta på nästan som vanligt!

 

STYRKA ÄR DAGENS ORD..SOM JAG ÄVEN VILL FÖRMEDLA OCH KÄNNA SJÄLV!

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards